Поради предстоящи неработни дни на Спиди на 31.12. и 01.01., поръчките на хартиени ваучери от 28.12. до 01.01. ще бъдат доставени на 02.01.2025г.

КАТЕГОРИЯ: ЕЗДОВИ ОТДИХ

ПРЕДЛОЖЕНИЯ В КАТЕГОРИЯТА:
КАК РАБОТИ?
КУПУВАЧЪТ:
  1. Избира пожелана услуга, за която да бъде издаден Ваучер с характер на депозит.

    Преживяването, което е избрал, може да се промени при желание на ползвателя. Ползвателят може да използва сумата, за да избере всяко друго преживяване в SkyVision и, при нужда, само да доплати разлика в цената.
  2. Оформя подаръчен Ваучер с пожелание или го оставя за себе си.

    Ваучерът може да се ползва от друг човек, без да е необходимо да се преиздава или променя. Достатъчно е по време на резервация в поле „Име на ползвателя“ да се впишат имената на човека, който ще ползва услугата.
ПОЛЗВАТЕЛЯТ:
  1. Резервира пожеланата или друга услуга онлайн през бутон МОЯТ ВАУЧЕР.

    Ползвателят може да резервира пожеланата услуга без доплащане през целия 12-месечен период на валидност на Ваучера, дори ако цената й се е повишила, или да използва депозита, за да заплати напълно или частично друга услуга.
  2. Избира дата и час от календара на съответната услуга.

    Ваучерът може да бъде използван до срока на неговата валидност или да бъде удължен до един месец след изтичането му. Възможно е да има минимален срок преди събитието за резервация, който се определя от конкретния Изпълнител.
ПОСЛЕДНИ ОТЗИВИ

ОТЗИВИ

5 Георги Колев

Публикувано на 10 Ноември 2024
1 Валентина Йорданова

Здравейте, нямаше преживяване в къща за гости "Онгъл", тъй като не се бяха обадили в Школата по езда кога пристигаме и съответно да ни запазят час в школата. Храната в Онгъла е УЖАСНА. Така, че съжалявам, но за нас беше разочарование, а не приключение. Не бихме се възползвали по-вече по никакъв начин от Вашите ваучери.
Публикувано на 17 Май 2024
4 Добромир Стефанов

Конната база и допълнителните атракции бяха доста добре поддържани и изпипани от към детайл. Хотелът беше тематичен и добре направен. За съжаление температурата в стаята не можеше да се регулира от термостата, тъй като казаха че климатизацията е централна и през 2-те вечери беше към 26 градуса. Не можеше да се диша от тази жега, а беше началото на май при средна температура от 23 градуса навън.
Публикувано на 05 Май 2024
1 Rosen Dragoev

Лоши условия. Никога повече там!
Публикувано на 06 Ноември 2023
3 Илия Босовски

Бяхме на конна езда (поход до пещерата Стълбицта) в село Кърпачево. С мястото за престой нямахме никакъв проблем. Вечерта, когато вечеряхме беше установено че инструктора по езда не може да се свърже с мен, защото имало грешка в телефонния номер. Дадох го на сервитьорката отново и тя не го предостави на треньора, съответно до началото на похода, който стартира в 9:00ч., не можа да се свърже с мен....
Публикувано на 27 Ноември 2022
4 Йордан Коджебашев

Изключително дружелюбни и отзивчиви хора.Имахме курс по езда и грънчарство и останахме очаровани от отношението.Храната беше много вкусна.Препоръчвам да опитате и крафт бирата.Има много места за разходка-Крушунските водопади ,Деветашката Пещера ,гледка към Деветашкото плато.
Публикувано на 27 Ноември 2022
5 Влади Алексиев

Публикувано на 07 Септември 2021

Кошница

КЪМ ПЛАЩАНЕ Добави още ваучери

Как изглежда ваучерът?

 

voucher

Изненадайте с готов за поднасяне Ваучер в луксозна опаковка - подаръчен плик, запечатан с червен восъчен печат.

Вашето пожелание, красиво изписано в горната част на Ваучера, е първото нещо, което получателят на подаръка вижда след разпечатване.

voucher

voucher

voucher

Код "Лоялен Клиент"

Мили приятели, програмата „Лоялен клиент“ създадохме за Вас, за да Ви благодарим и възнаградим за Вашата лоялност!

Старт на програмата 15.03.2014 г.

КАКВО ПЕЧЕЛИТЕ с код „Лоялен клиент“?

1. Възможност да пазарувате на преференциални цени. За някои продукти на сайта ни ще откриете две цени. С код „Лоялен Клиент“ за Вас е достъпна и по-ниската цена /цените в жълто/.
2. Имате възможност чрез натрупани суми от покупки да спечелите безплатен ваучер за Полет, който можете да ползвате лично или да подарите. Сумите започват да се натрупват още от първата Ви поръчка.

КАК ДА ПОЛУЧИТЕ КОД?

Вашия Код „Лоялен клиент“ ще получите съвсем безплатно още с първата покупка на e-mail посочен в поръчката.

КАК ДА ПРИЛОЖА КОДА?

На последната стъпка от покупката ви можете да въведете Вашия код в полоето Код за отстъпка/лоялност и натиснете бутон "ИЗПОЛЗВАЙ". Сумата по покупката ще се намали /важи само за продукти с втора цена/.

Въвеждайте Вашия код Лоялен клиент при всяка поръчка, за да се натрупват сумите от покупките Ви към него. При достигне до натрупана сума от 1000 лв., ние ще Ви възнаградим, като Ви подарим ваучер за полет с парапланер.

След достигане на таргет сумата и получаване на подаръка, Вашият Код „Лоялен Клиент“ автоматично ще се рестартира и ще можете да продължите да се възползвате от програмата ни „Лоялен Клиент“.

Пълните условия за ползване на програмата са поместени в общите "Условия за ползване" на сайта.

Информация за доставка

ДОСТАВКА И ПЛАЩАНЕ

Как става доставката?
SkyVision предлага два варианта за доставка:
- Луксозен ваучер с доставка по куриер
- Електронен ваучер по имейл

1. Доставка по куриер

Всички поръчки, направени в делничен ден до 15:00ч., се изпращат на същия ден по куриер и се доставят на следващия работен ден спрямо графика на куриера. За доставки в събота, моля, задължително запишете това си желание в поле ЗАБЕЛЕЖКИ при оформяне на поръчката.

2. Електронен ваучер

При успешно направена поръчка на "електронен ваучер" ще получите възможност да го свалите веднага.
Електронният ваучер ще можете да изтеглите също и от линк, който ще намерите в автоматичния имейл, изпратен Ви веднага след приключване на поръчката.
Остава само да разпечатате и подарите. Внимание! Разпечатайте двустранно - информацията на гърба на ваучера е изключително важна.

Електронният ваучер е подходящ за подарък в последния момент.

Как става плащането?

SkyVision предлага следните варианти за плащане:

1. Наложен платеж (плаща се на куриера при получаване на пратката).
2. Онлайн плащане с дебитна или кредитна карта в момента на поръчване.
3. Банков превод (ще получите информация с банкова сметка и подробности в потвърждаващия имейл).
4. EasyPay (ще получите подробности в потвърждаващия имейл).

Ако имате затруднение, можете да се свържете с нас на 0700 20 200, за да Ви помогнем.

Кошница

КЪМ ПЛАЩАНЕ Добави още ваучери

Как изглежда ваучерът?


Изненадайте с Ваучер в луксозна опаковка - подаръчен плик, запечатан с червен восъчен печат.

voucher

Вашето пожелание, красиво изписано в горната част на Ваучера, е първото нещо, което получателят на подаръка вижда след разпечатване.

voucher

voucher

voucher

Как изглежда ваучерът?


Изненадайте с Ваучер в луксозна опаковка - подаръчен плик, запечатан с червен восъчен печат.

voucher

Вашето пожелание, красиво изписано в горната част на Ваучера, е първото нещо, което получателят на подаръка вижда след разпечатване.

voucher

voucher

voucher

Код "Лоялен Клиент"

Мили приятели, програмата „Лоялен клиент“ създадохме за Вас, за да Ви благодарим и възнаградим за Вашата лоялност!

Старт на програмата 15.03.2014 г.

КАКВО ПЕЧЕЛИТЕ с код „Лоялен клиент“?

1. Възможност да пазарувате на преференциални цени. За някои продукти на сайта ни ще откриете две цени. С код „Лоялен Клиент“ за Вас е достъпна и по-ниската цена /цените в жълто/.
2. Имате възможност чрез натрупани суми от покупки да спечелите безплатен ваучер за Полет, който можете да ползвате лично или да подарите. Сумите започват да се натрупват още от първата Ви поръчка.

КАК ДА ПОЛУЧИТЕ КОД?

Вашия Код „Лоялен клиент“ ще получите съвсем безплатно още с първата покупка на e-mail посочен в поръчката.

КАК ДА ПРИЛОЖА КОДА?

На последната стъпка от покупката ви можете да въведете Вашия код в полоето Код за отстъпка/лоялност и натиснете бутон "ИЗПОЛЗВАЙ". Сумата по покупката ще се намали /важи само за продукти с втора цена/.

Въвеждайте Вашия код Лоялен клиент при всяка поръчка, за да се натрупват сумите от покупките Ви към него. При достигне до натрупана сума от 1000 лв., ние ще Ви възнаградим, като Ви подарим ваучер за полет с парапланер.

След достигане на таргет сумата и получаване на подаръка, Вашият Код „Лоялен Клиент“ автоматично ще се рестартира и ще можете да продължите да се възползвате от програмата ни „Лоялен Клиент“.

Пълните условия за ползване на програмата са поместени в общите "Условия за ползване" на сайта.

Информация за доставка

ДОСТАВКА И ПЛАЩАНЕ

Как става доставката?
SkyVision предлага два варианта за доставка:
- Луксозен ваучер с доставка по куриер
- Електронен ваучер по имейл

1. Доставка по куриер

Всички поръчки, направени в делничен ден до 15:00ч., се изпращат на същия ден по куриер и се доставят на следващия работен ден спрямо графика на куриера. За доставки в събота, моля, задължително запишете това си желание в поле ЗАБЕЛЕЖКИ при оформяне на поръчката.

2. Електронен ваучер

При успешно направена поръчка на "електронен ваучер" ще получите възможност да го свалите веднага.
Електронният ваучер ще можете да изтеглите също и от линк, който ще намерите в автоматичния имейл, изпратен Ви веднага след приключване на поръчката.
Остава само да разпечатате и подарите. Внимание! Разпечатайте двустранно - информацията на гърба на ваучера е изключително важна.

Електронният ваучер е подходящ за подарък в последния момент.

Как става плащането?

SkyVision предлага следните варианти за плащане:

1. Наложен платеж (плаща се на куриера при получаване на пратката).
2. Онлайн плащане с дебитна или кредитна карта в момента на поръчване.
3. Банков превод (ще получите информация с банкова сметка и подробности в потвърждаващия имейл).
4. EasyPay (ще получите подробности в потвърждаващия имейл).

Ако имате затруднение, можете да се свържете с нас на 0700 20 200, за да Ви помогнем.

ОФОРМИ ВАУЧЕР

Все още няма добавен ваучер!

Тук можете да проверите как би изглеждал Вашият персонализиран ваучер:

Име на ползвател
Поздрав
Ваучер
ЕЗДОВИ ОТДИХ ЗА ДВАМА
Top Right
КЪМ ПЛАЩАНЕ Добави още ваучери